Prema izjavi radijskog voditelja, "Aukcija slika" se emitira već trideset godina putem radija, a dvadeset putem televizija.
Ukratko, bude ponuđeno nekoliko slika poznatih umjetnika, a slušatelji, odnosno gledatelji, licitiraju, nude bodove, koji se pretvaraju u novčanu valutu, i onaj koji ponudi najviše, sretni je novi vlasnik umjetničkog djela.
U podlozi svira lagana, obično, talijanska klasična, ili starija pop muzika, a voditelj uzvikuje imena autora, dimenzije slike sa okvirom, i ostvarene bodove.
Slušatelji koji se javljaju, zvuče jako ozbiljno, pa mi je teško ne vjerovati da se radi o zaista ozbiljnoj kupnji. Pretpostavljam, jer ne želim provjeravati, da svi, sa nekog drugog mjesta već znaju o čemu se radi, da ne kupuju mačke u vrećama. Iako voditelj radio emisije, i to zna spomenuti:
- Renomirani autori! Ja sam doktorirao na tom umjetniku! Tako da znate da nemate posla s nekim bezveznjakom.
Svi su slikari, koji su na ponudi, su zaista poznata imena. Svi su već pokojni. A poneka slika zna biti reklamirana i kao "nikad viđena" i "nikada prije prikazana".
Zaista, da se zapitate, prodaju li se imena, dekori, okviri... I što u stvari vidite, kad gledate (slike)?
Prema mojim istraživanjima, najzanimljiviji autori su oni koji su imali pomalo neobičnu percepciju vidljivoga. Da li i slabovidnost? Odnosno, tko je taj koji ima senzornih poteškoća?
No comments:
Post a Comment